Gereksiz insanları gereksiz şekilde ünlü etmekte üstümüze yok
Çoğu Fenerbahçe'liyim diyen adamdan daha fanatiktir. Ünlü olmasına gerek yok zaten stadyumda yatıp kalkan birisi tüm taraftarlar tarafından tanınıyor.
Yazarbey hocam öyle bir cümle kurmuşsunuz ki sanki adam milenyum çocuğu
25 yaşındayım, ben çocukken de ünlüydü, GS stadında reklam panolarının arkasına gizlenip çekirdek yiyerek hayatta kalan, maç günü bayrağı sahanın ortasına diken adamdır,
koşu yarışmasına katılıp, kestirme yoldan gidip 1. olması vb. gibi birçok vukuatı daha vardır, size denk gelmemiştir