Yalnız bu taraftarlık değil holiganlik yani fener şampiyon olsa oraya bayrak konulurdu kesilse ne düşünürdunuz . Kendimize gelelim Trabzonspor Süper Lig takımı ve Türk takımı arkadaşlar böyle saçmalıklari görünce deliriyorum resmen