Kola nerdeeeee kola kimde la :D :D :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kola nerdeeeee kola kimde la :D :D :D
5
●
398
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kola nerdeeeee kola kimde la :D :D :D
11-05-2022, 09:59:17
#1
DenqeSiz
https://twitter.com/alemdag_hakk/sta...90926309818369
11-05-2022, 10:00:31
#2
Kaiser
4 litre pırıl ne kadar oldu.
11-05-2022, 10:00:46
#3
serhat67
Ben kola içmiyorum zaten 😅
Kola içmeyin, su için - C. Ronaldo
11-05-2022, 10:02:59
#4
bydarius
bol şeker takviyeli bikola lecola vb öneririm.Öyleki bir bardağıyla yıllık şeker ihtiyacanızı karşılayabilirsiniz.
11-05-2022, 10:08:54
#5
Gokenim
Tiktok zoytarılarından. Alıyor 1 kiremit saatlerce kıracakmış gibi yapıyor binlerce kişi canlı yayında izliyor hediyeler atıyor os*ruyor falan öyle pis birisi
Denk gelmişsinizdir videolarına
11-05-2022, 12:03:07
#6
bars
Dün yemekspeti ile 2.5 kola aldım çiğköfteciden getirmedi. İptal ettiler iç minnakların oyunu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler