biraz da mizah yapalım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
biraz da mizah yapalım :)
4
●
234
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
biraz da mizah yapalım :)
Anket
Hangisi sizce?
Toplam Katılımcı Sayısı:
16
Hangisi sizce?
Nokia 3310
%81,25 (13 Oy)
Iphone X
%18,75 (3 Oy)
09-05-2022, 17:25:25
#1
socidev
Biraz da mizah vakti.Siz Hangisini seçersiniz
09-05-2022, 17:28:59
#2
DenqeSiz
Keşke hep 3310 yıllarda kalsaydım şaka değil gerçek
o zaman aşklarda bir güzeldi dostluklarda ülke de
şaka değil gerçektir
09-05-2022, 17:29:33
#3
selimdinc
Mizah
09-05-2022, 17:32:56
#4
Saitama
Kişisel Rütbe
3310 gibi telefon bir daha gelmez bu gezegene çünkü üreten son kişi piramitin yapımının formülünü bilen ünlü profesöre hala ulaşılamıyor en son dediğine göre rusya kıta oluyormuş ve amerika su şaka şaka bu kadar okuduysanız beğenin
09-05-2022, 18:24:10
#5
royalenes
Mizah şelalesinden bir yudum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler