• 16-01-2007, 16:59:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şu an,
    arkadaşın iş yerinde oturuyorum. Kasanın arkasındaki bilgisayardayım. Arkadaş ile ortak tanıdığımız bir adam geldi ve muhabbete bakın..

    (server yönetimi yapıyorum başka işle alakam yok. işyeri bilgisayar dükkanı)



    Adam: Acaba işbankası ortak hesaptan interaktif bankacılık açar mı?
    Ben: hocam ne anlarım bankacımıyım ben?


    Adam: Queen'e garantiye dvd-rw göndermiştik haber varmı?
    Ben: hocam burada çalışmıyorum ben ismail gelsin bakıversin.
    Adam: ama sen yinede bi bakıversene internet sitelerinde yazar??
    (evet eminim yazar xx kişisinin garantideki ürününün aşaması. hatta popup ile açtırırlar sayfaya girer girmez )


    Adam: Acaba word'de File'den (fayıl değil, file) alt alta 2 sayfa var onları yan yana alabilir miyiz?
    Ben: Wordden anlamam hiç inan.
    Adam: olsun bir bakıver? haa ama burdaki wörd türkçeymiş


    Adam: ya amma çok ödeme geliyor bizim cafeye vergisi falan sence neden olabilir?
    Ben: (hasbinallah çekiyorum şimdide maliyeci sandı )


    Şimdide suratıma bakıyor ben bunları yazarken. Az kaldı atlayacam tepesine
    Daha çok yazılır bu adam hakkında ama, yakalarsa ayıp olur
  • 16-01-2007, 17:05:46
    #2
    Allah sabır versin,çok tipler var böle biraz bişiler çaksan sanki bütün interaktif olayları ,sanal alemi,pc donamımını senin bildiğini zannederler..
  • 16-01-2007, 17:07:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    değil mi?
    aynen ondan işte... hızlı klavye kullanıyorum, bakmadan yazabiliyorum bu yüzden hacker ettiler, mühendis ettiler ohoooo
  • 16-01-2007, 17:12:42
    #4
    sonra insanı bazen havaya sokuyorlar,okadar çok değişik yerden soru soruyorlarki acaba diyorsun bunları ben biliyorumda haberim mi yok,vay bee ben neymişim bee demeye başlıyorsun..
  • 16-01-2007, 17:15:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    senin yerinde olsam bağordım o adamı.
    iyi sabretmişsin.
  • 16-01-2007, 17:29:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    He de geç...
  • 17-01-2007, 17:18:18
    #7
    Misafir
    Hı hı de geç ya nlcak...

    Emret komutanımdaki hamza gibi
  • 17-01-2007, 17:27:37
    #8
    bilgisayarın başında oturan kişileri herzaman bu işin piiri sanıyolar bilmedikleri ne varsa sıralıyorlar. Geçmiş olsun sana
  • 17-01-2007, 20:29:04
    #9
    Bilgisayar ve interneti herşeye bilen birşey sanıyorlar.Ne ararsan var diye biliyorlar.
    Ama yukarıdaki yazı süper geyiq