• 17-01-2007, 20:31:39
    #10
    Hea hea de geç yav
    kafa yormaya değmez.
  • 18-01-2007, 18:09:36
    #11
    affetmekyok pm ile yerini bildir geliyom sinirimi boşaltırım
  • 18-01-2007, 20:10:06
    #12
    süper diyologlar işte böyle internet cafe insanlarıda var
  • 18-01-2007, 21:38:19
    #13
    Yaw ne okuyorsun diyorlar Bilgisayar Müh. deyince ya benim bilgisayara bir format atsana diyorlar. İşte o anda fıttıyrıyorum
  • 18-01-2007, 21:45:06
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw ne okuyorsun diyorlar Bilgisayar Müh. deyince ya benim bilgisayara bir format atsana diyorlar. İşte o anda fıttıyrıyorum
    Elektirikçi çağırtıp ampul taktırtmak gibi bişi