ya boğacam az sonra şu adamı :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ya boğacam az sonra şu adamı :D
13
●
407
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ya boğacam az sonra şu adamı :D
1
2
17-01-2007, 20:31:39
#10
Ufuk Gedik
Hea hea de geç yav
kafa yormaya değmez.
18-01-2007, 18:09:36
#11
karacoder
affetmekyok
pm ile yerini bildir geliyom
sinirimi boşaltırım
18-01-2007, 20:10:06
#12
GeniusTurkish
süper diyologlar işte böyle internet cafe insanlarıda var
18-01-2007, 21:38:19
#13
The Hawk
Yaw ne okuyorsun diyorlar Bilgisayar Müh. deyince ya benim bilgisayara bir format atsana diyorlar. İşte o anda fıttıyrıyorum
18-01-2007, 21:45:06
#14
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
The Hawk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaw ne okuyorsun diyorlar Bilgisayar Müh. deyince ya benim bilgisayara bir format atsana diyorlar. İşte o anda fıttıyrıyorum
Elektirikçi çağırtıp ampul taktırtmak gibi bişi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler