Klasikleşmiş R10 mesaj dönüşleri
22
●1.124
- 28-04-2022, 03:27:29Klasikleşmiş dönüşlerden birini yapan kişi olarak ben de şunu söyleyeyim. Absürd bir teklif/mesaj gelmediyse ve olumsuz ise kibarca reddederim. Ya da hizmet alımı için konu açmışsam ve ihtiyacım karşılanmışsa bunu da belirtirim. Ama bilgi almak için yazdığım mesajlarda "ihtiyaç halinde dönüş yapacağım" dediğim kişileri mutlaka R10'a özel açtığım yer imleri klasörüne ekliyorum. Ben de çoğunlukla görüldü olarak dönüş alıyorum.
- 28-04-2022, 08:21:02Ben böyle diyene bağladığınız iş başına %10 geri ödeme yaparım size diyorum söylemiyorlar bir daha öyle bir şey.ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2022, 12:10:25Bir de para teklifi verip cevap olarak başkası şu kadar ölücü teklif verdi diyip işi oraya çekmek isteyenleri de ekleyinElizme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Sen benim işimi hallet ben sana çok iş bağlarım"