Klasikleşmiş dönüşlerden birini yapan kişi olarak ben de şunu söyleyeyim. Absürd bir teklif/mesaj gelmediyse ve olumsuz ise kibarca reddederim. Ya da hizmet alımı için konu açmışsam ve ihtiyacım karşılanmışsa bunu da belirtirim. Ama bilgi almak için yazdığım mesajlarda "ihtiyaç halinde dönüş yapacağım" dediğim kişileri mutlaka R10'a özel açtığım yer imleri klasörüne ekliyorum. Ben de çoğunlukla görüldü olarak dönüş alıyorum.