• 13-02-2009, 23:04:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üniversitedekiler evlenicez diyip yapacağını yapsa tamam artık .sağol.
  • 14-02-2009, 02:00:52
    #11
    was
    Üyeliği durduruldu
    360 derecelik dönüş (: Bence gereksiz bir konu bu tiplerden her yerde var.Ama burada teşhir etmenin ne kazandıracağı ya da ne işe yarayacağı konusunda şüphelerim var
  • 14-02-2009, 18:20:12
    #12
    Mimar Sinan Lisesini biliyorum.Ankara'da benim oturduğum semtte .Ayrıca o okulun kızları hakkında çok iyi şeyler söylemiyorlar Anlayan anlamıştır sanırım
  • 14-02-2009, 19:13:00
    #13
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mimar Sinan Lisesini biliyorum.Ankara'da benim oturduğum semtte .Ayrıca o okulun kızları hakkında çok iyi şeyler söylemiyorlar Anlayan anlamıştır sanırım
    belli oluyo zaten
  • 14-02-2009, 22:32:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Tek kelime ile salak