Laf Sokmanın böylesi görülmemiştir :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Laf Sokmanın böylesi görülmemiştir :)
19
●
507
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Laf Sokmanın böylesi görülmemiştir :)
1
2
3
08-02-2009, 00:40:37
#10
Crazy
ahaha
08-02-2009, 00:42:59
#11
MikhaiLBeLicoff
Üyeliği durduruldu
amcama bak bee
08-02-2009, 02:22:04
#12
yusufffff
Üyeliği durduruldu
helal olsun süper laf sokmuş
08-02-2009, 10:09:21
#13
okanyuksel
Amcamız iyi laf yapıştırmış
08-02-2009, 12:02:25
#14
BlancVier
Hem amcaya hem sana +Rep
08-02-2009, 12:46:15
#15
prozac38
helal olsun amcaya
08-02-2009, 15:06:51
#16
saraclar59
dede beni bayaa güldürdün
08-02-2009, 15:08:57
#17
vibrissa
zuhahahha
08-02-2009, 17:24:28
#18
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Süper
Ama en sonda espriyi neden anlattığını anlamadım. Anlamayan kim?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler