• 13-03-2022, 21:47:31
    #10
    Qui non proficit, deficit
    zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi şişko bir kedi olduğu için yüksek yerlerden atlayamıyor (6kg)
    Şişko bir pisi
  • 13-03-2022, 22:03:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @zelzele58; hemşehrim çok da sevimli kediniz. Sağlık diliyorum size ve kedinize. Bu arada https://www.r10.net/gruplar/sivas.html adresinden Sivas grubumuza davetlisiniz.
  • 13-03-2022, 22:29:14
    #12
    Benimkide garldolap üstüne alıştı bu aralar Orada çantalar var ve onların üstüne çıkıyor
  • 14-03-2022, 06:36:20
    #13
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @zelzele58; hemşehrim çok da sevimli kediniz. Sağlık diliyorum size ve kedinize. Bu arada https://www.r10.net/gruplar/sivas.html adresinden Sivas grubumuza davetlisiniz.
    Teşekkür ederim Geldim gruba
  • 14-03-2022, 06:36:47
    #14
    batuhan_6060 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimkide garldolap üstüne alıştı bu aralar Orada çantalar var ve onların üstüne çıkıyor
    çıkamadıkları yer yok
  • 14-03-2022, 06:40:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Çok tatlıymış, sanırım yeni aldınız kediyi.
  • 14-03-2022, 06:42:35
    #16
    backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlıymış, sanırım yeni aldınız kediyi.
    Teşekkür ederim. Hayır 2 aylıkken sahiplendim. Şuan 4 yaşında
  • 14-03-2022, 06:43:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    zelzele58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Hayır 2 aylıkken sahiplendim. Şuan 4 yaşında
    Genelde alışma sürecinde, korkunca veya bunalınca saklanırlarda
  • 14-03-2022, 06:48:26
    #18
    backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde alışma sürecinde, korkunca veya bunalınca saklanırlarda
    Bilemedim ki şimdi bunaldı mı korktu mu Ama sürekli böyle bu kedi çözemedik