• 12-03-2022, 02:26:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Her işi yaparım diyen hiçbir işte ustalaşmamış demektir.

    Fabrika - işyeri ik ları çok sık yaşıyorlar bu durumu

    Adamdan elinden her is geliyor maşallah
  • 12-03-2022, 02:28:12
    #2
    Çaresizlik bu sadece :/
  • 12-03-2022, 02:28:24
    #3
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her işi yaparım diyen hiçbir işte ustalaşmamış demektir.

    Fabrika - işyeri ik ları çok sık yaşıyorlar bu durumu

    Adamdan elinden her is geliyor maşallah
    Valla hocam bazı insanlar var el becerikliği pratikliği analitik düşüncesiyle yönetişimsel işlerde değilde saha da gerçekten ne iş olsa yapar potansiyelinde o yüzden istisnalar mutlaka olduğunu düşünüyorum.
  • 12-03-2022, 02:30:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam bazı insanlar var el becerikliği pratikliği analitik düşüncesiyle yönetişimsel işlerde değilde saha da gerçekten ne iş olsa yapar potansiyelinde o yüzden istisnalar mutlaka olduğunu düşünüyorum.
    Ama hocam yani her iş olursa yaparım diyor

    Bedensel işlerde bile yapamayacakları olurken nasıl her işi yapar anlamıyorum.

    İş görüşmesine insan calışabileceği pozisyonları bilipde gelmeli
  • 12-03-2022, 02:31:48
    #5
    İnsanlar bu tarz konuları makara olsun diye açmıyor. Ya çaresizdir ya da anında iş paslayabilecek çevresi vardır. Bu şekilde konular biraz amatörce dursa da maxigeyik olabilecek konular değil.
  • 12-03-2022, 02:32:01
    #6
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama hocam yani her iş olursa yaparım diyor

    Bedensel işlerde bile yapamayacakları olurken nasıl her işi yapar anlamıyorum.

    İş görüşmesine insan calışabileceği pozisyonları bilipde gelmeli
    Hocam homeoffice freelance olarak zaten saçma buluyorum idari işlerde de aynı şekilde o konuda kesinlikle haklısın benim bahsettiğim saha da çalışan ustalar örneğin bi elektrik ustası adam su tesisatından da anlıyor ne bilim tamirciliktende anlıyor endüstriyel bakımda yapabiliyor böyle çok insan tanıdım
  • 12-03-2022, 02:33:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar bu tarz konuları makara olsun diye açmıyor. Ya çaresizdir ya da anında iş paslayabilecek çevresi vardır. Bu şekilde konular biraz amatörce dursa da maxigeyik olabilecek konular değil.
    Hocam çaresiz insan yapabilecekleri yazar bunlarda size yardımcı olabilirim der.

    Ben herşeyi yaparım herseyden anlarım diye bir dünya yok
  • 12-03-2022, 02:35:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam homeoffice freelance olarak zaten saçma buluyorum idari işlerde de aynı şekilde o konuda kesinlikle haklısın benim bahsettiğim saha da çalışan ustalar örneğin bi elektrik ustası adam su tesisatından da anlıyor ne bilim tamirciliktende anlıyor endüstriyel bakımda yapabiliyor böyle çok insan tanıdım
    Hocam şöylede var mesela sen adamı elektrikten anlıyor musun diye soruyorsun adam tabi anlıyorum diyor
    Sonra aslında hiç anlamadıği beceremediğini görünce işine son veriyorsun
    Sonra kan kusturuyor insana beni neden işten cıkardınız sizi oraya sikayet edicem buraya sikayet edicem diye
  • 12-03-2022, 02:35:20
    #9
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çaresiz insan yapabilecekleri yazar bunlarda size yardımcı olabilirim der.

    Ben herşeyi yaparım herseyden anlarım diye bir dünya yok
    Öyle bir dünya var hocam. Ben de her işi yaparım. Çünkü işi aldığım an paslayabileceğim çok arkadaşım var. Bu şekilde düşünebilirsiniz. Sadece çok amatör duruyor. Sizi de anlıyorum ama gerçekten maxigeyik'lik bir durum yok