Merhaba saygı değer forum üyeleri , hepinize güzel sağlıklı günler ve bol kazançlar diliyorum.
Sizinle son zamanlar forumda çokça tanık olduğum bir konuyu paylaşacağım. Forumda her konuyu baltalayan , insanların 2-3 tl lik kazanç kapılarına ( kimisinin gerçekten ihtiyacı olabilir kimse yüksek kazancı bir anda elde edemiyor) kin besleyen onları hor gören insanlar görüyorum. Bu ne kadar doğru sizce? Burada iyi kötü herkes bir şeyler yapmaya çalışıyor , insanlara iyi yönde temenniler sunabilmek onlara yardımcı olabilmek ne kadar zor olabilir? Yanlış olarak gördüğüm bir şeyi birlikte tartışalım diye bu konuyu açmak istedim. İyilik güzellik paylaştıkça çoğalır.
Not olarak sevdiğim bir sözü paylaşmak istiyorum:
İyilik yap denize at , balık bilmezse halık bilir
Sürçü lisan olduysa affola , Hayırlı günler dilerim.
Nedir bu kin , nedir bu nefret?
3
●306
- 07-03-2022, 19:07:42Üyeliği durdurulduyanlış yere açmışsınız hocam yargıcılar gelir şimdi