• 01-03-2022, 23:00:58
    #1
    Gene hakkını vermiş videonun @mahsunkaraca; elinize sağlık inceden dokunmuşsunuz.


    https://www.youtube.com/watch?v=h-3Xeps2xXQ
  • 01-03-2022, 23:03:44
    #2
    Nie “Kurabiyeler harbi hayatlar” diye okuduysam , biraz telefonu bırakıp gözlerimi dinlendirsem iyi olur.
  • 01-03-2022, 23:12:32
    #3
    pandemi dönemi sagolsun o zaman tek iş kuryelikti, memlekette 3 kişiden 2'si kuryelik yaparak geçimlerini sağladılar. pandemi bitince kuryeliğin popülaritesi de giderek bitecektir.
  • 02-03-2022, 00:43:19
    #4
    ahahaahsha kırmızı yemek sitesine güzel göndermeler çok iyisin kral gerçekten