r10 değil r16.net
18
●874
- 27-02-2022, 14:27:58Forumda şu sıralar çok aktif bulunuyorum ve hangi konuya girersem gireyim sürekli Bursa'dan olan kişileri görüyorum. Her gördüğümde bir nebze daha üzülüyorum, üzülmemin sebebi ise eski sevgilimdi. Bursa'yı öyle güzel anlattı ki sözü vardı bir gün Bursa'ya birlikte gidecektik. Oda şuan bu foruma üye. Onunla nasip olmayacak artık, gönül ister ki bir gün Bursa'ya gelip güzelce gezmek.
- 27-02-2022, 14:32:40Koceli'ye sevgiler hocam kızmayınKaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2022, 14:36:01MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

zamanla insanlar geçmişe bakınca bu ben miyim ne kadar saçma şeyler yaptım diyor. - 27-02-2022, 14:37:53Şehri çok güzelmiş ama o kız sebebiyle insanlarına ön yargılı yaklaşır oldumWokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


nedir bu Bursadan çektiğimiz
