Forumda şu sıralar çok aktif bulunuyorum ve hangi konuya girersem gireyim sürekli Bursa'dan olan kişileri görüyorum. Her gördüğümde bir nebze daha üzülüyorum, üzülmemin sebebi ise eski sevgilimdi. Bursa'yı öyle güzel anlattı ki sözü vardı bir gün Bursa'ya birlikte gidecektik. Oda şuan bu foruma üye. Onunla nasip olmayacak artık, gönül ister ki bir gün Bursa'ya gelip güzelce gezmek.