• 27-02-2022, 14:27:58
    #1
    Forumda şu sıralar çok aktif bulunuyorum ve hangi konuya girersem gireyim sürekli Bursa'dan olan kişileri görüyorum. Her gördüğümde bir nebze daha üzülüyorum, üzülmemin sebebi ise eski sevgilimdi. Bursa'yı öyle güzel anlattı ki sözü vardı bir gün Bursa'ya birlikte gidecektik. Oda şuan bu foruma üye. Onunla nasip olmayacak artık, gönül ister ki bir gün Bursa'ya gelip güzelce gezmek.
  • 27-02-2022, 14:30:21
    #2
  • 27-02-2022, 14:32:33
    #3
    🚀 Dijital Medya Elçisi
  • 27-02-2022, 14:32:40
    #4
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koceli'ye sevgiler hocam kızmayın
  • 27-02-2022, 14:32:57
    #5
  • 27-02-2022, 14:33:34
    #6
    nedir bu Bursadan çektiğimiz
  • 27-02-2022, 14:36:01
    #7
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koceli'ye sevgiler hocam kızmayın




    zamanla insanlar geçmişe bakınca bu ben miyim ne kadar saçma şeyler yaptım diyor.
  • 27-02-2022, 14:37:53
    #8
    WokeStray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedir bu Bursadan çektiğimiz
    Şehri çok güzelmiş ama o kız sebebiyle insanlarına ön yargılı yaklaşır oldum
  • 27-02-2022, 14:38:55
    #9