• 24-02-2022, 14:46:44
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Ne garip insanlar var ya

    Fiyat veriyorum yüksek buluyor, ucuza yaptırmak istiyor 1 aydır uğraşıyor görüyorum, üzülüyorum.
    Yardım etmek için yazıyoruz engel atıyor
    Bir de şey tipleri var. WP den yazmak yerine direk arayan..
    7/24 pc başında olmak zorunda mıyım? Yoo.

    WP den yazın diyorum dönüş dahi yapmıyor. Canınız mı sıkılıyor anlamadım ki

    Demo isteyip dönmeyenler...
    Şu ara yeni tiplemeler çıktı.. Bu sistemi siz mi kodladınız? Haaa? Kodlamadığım sistemi neden satayım
    Bir de şey var 50-100 tl ye satış hakları ile yazılım almaya çalışanlar

    Harbi komedi gibiyiz
  • 24-02-2022, 14:49:06
    #2
    25 TL'ye konu haklarını alabilirmiyim
  • 24-02-2022, 14:49:18
    #3
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Birde verdiği parayla seni komple satın aldığını düşünenler varya onları bi kaşık suda boğsam gram üzülmem
  • 24-02-2022, 14:49:45
    #4
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Fenayız hocam, çok fenayız. Öyle bir doluyum ki, bazı müşterilere ve bazı meslektaşlarıma karşı…
    Ayıp bilmezler, günah bilmezler…
  • 24-02-2022, 14:50:09
    #5
    Kurumsal PLUS
    Millet aj hocam aj aj
  • 24-02-2022, 14:51:12
    #6
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde verdiği parayla seni komple satın aldığını düşünenler varya onları bi kaşık suda boğsam gram üzülmem
    sınırsız revizyon dersin ve insanlar bunu gerçekten sınırsız sanar
  • 24-02-2022, 14:51:19
    #7
    çok değişikler var maalesef ...
  • 24-02-2022, 14:51:45
    #8
    Vebiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet aj hocam aj aj

  • 24-02-2022, 14:52:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Teklif istiyor, atıyorsun, cevap vermeyi bırak adam bir daha okumuyor bile. Kendisi asla kimse güvenmiyor ama o kadar emek verilecek proje için ön ödeme yapmak istemıyor vs vs. tiplemeler bitmez dünyanın hiç bir yerinde. Allah herkesi akıllı ve iyi insanlarla karşılaştırsın.