Ne garip insanlar var ya
Fiyat veriyorum yüksek buluyor, ucuza yaptırmak istiyor 1 aydır uğraşıyor görüyorum, üzülüyorum.
Yardım etmek için yazıyoruz engel atıyor
Bir de şey tipleri var. WP den yazmak yerine direk arayan..
7/24 pc başında olmak zorunda mıyım? Yoo.
WP den yazın diyorum dönüş dahi yapmıyor. Canınız mı sıkılıyor anlamadım ki
Demo isteyip dönmeyenler...
Şu ara yeni tiplemeler çıktı.. Bu sistemi siz mi kodladınız? Haaa? Kodlamadığım sistemi neden satayım

Bir de şey var 50-100 tl ye satış hakları ile yazılım almaya çalışanlar
Harbi komedi gibiyiz