bir türk klasiği.............. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bir türk klasiği..............
8
●
170
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
bir türk klasiği..............
20-02-2022, 17:54:55
#1
website
dediğiniz şey nedir?
türklere özgü yani.
20-02-2022, 17:55:58
#2
hobuz
20-02-2022, 17:56:23
#3
Misafir
Kardeşim bende sosyal medyacıyımda bunu açamadım sen kaça yaparsın?
website
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-02-2022, 17:56:25
#4
Sergion
Doblosu olan, ön cebinde sigara koyma yeri olan gömlek giyen, mangal tutkunu bir enişte.
20-02-2022, 17:56:31
#5
website
hobuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahaha çok iyi
20-02-2022, 17:57:56
#6
taner_izmit
Platin üye
iş makinesi izleme
20-02-2022, 17:58:44
#7
website
taner_izmit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş makinesi izleme
Takım elbiseyle
20-02-2022, 18:02:11
#8
Misafir
6 ay önce söylediğinin tam tersini yapmak ve söylediğinden haberi yokmuş gibi davranmak, örnek siyasetçiler.
website
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-02-2022, 21:46:09
#9
eyefive5
yabancıları yakındakilerden daha çok severiz bazen
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler