• 19-02-2022, 18:11:02
    #10
    (R10-) butonu nerede?
  • 19-02-2022, 18:18:54
    #11
    Mevzu ne hocam? Buradan tek çıkardığım şey bayağı bir kıskançsınız sanırım…
    Bırakın kim neye biniyorsa binsin niye sizi ilgilendiriyor ki? Siz millete değil dönüp kendinize bakın.
  • 19-02-2022, 18:20:25
    #12
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevzu ne hocam? Buradan tek çıkardığım şey bayağı bir kıskançsınız sanırım…
    Bırakın kim neye biniyorsa binsin niye sizi ilgilendiriyor ki? Siz millete değil dönüp kendinize bakın.
    Niye kıskanalım hocam ahahahah
    Allah bana da versin herkese versin, altımda TR şartlarında iyi sayılabilecek bir araç var, olmayanlar için de umarım istedikleri olur.

    Şu şartlarda zaten araba bile lüks, aracın olması değil yakıtını doldurmak önemli.
  • 19-02-2022, 18:31:47
    #13
  • 19-02-2022, 21:54:54
    #14
    kime miras kalır alır.kiminin annesi babası zengindir alır.kimisi youtuberlık yapar 1 senede alır. ama genç yaşta bu arabayı çalışıp kazanarak helal yoldan türkiyede alabilecek yok .yurt dışında görüyoruz.

    bize şükretmek ve tebrik etmek düşer.
  • 20-02-2022, 01:24:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bir gün bizimde elimizde olur O para umarım.