tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevzu ne hocam? Buradan tek çıkardığım şey bayağı bir kıskançsınız sanırım…
Bırakın kim neye biniyorsa binsin niye sizi ilgilendiriyor ki? Siz millete değil dönüp kendinize bakın.
Niye kıskanalım hocam ahahahah
Allah bana da versin herkese versin, altımda TR şartlarında iyi sayılabilecek bir araç var, olmayanlar için de umarım istedikleri olur.

Şu şartlarda zaten araba bile lüks, aracın olması değil yakıtını doldurmak önemli.