• 17-02-2022, 01:29:33
    #1
    Foruma ilk üye olduğum sıralar (30 Ekim 2019) "UserID numaram çok hoşuma gidiyor" başlıklı bir konu açmıştım ve 4 sayfa yorum almıştı, herkes kendi kullanıcı numarasına bakıp yazmıştı konuya. R10 UserID'm "114444".
    Şimdi de mesaj sayım; "4444" olmuş.

    Zaman, hızlı geçiyor. O konuyu açtığımda yaşım daha 30 olmamıştı :/

    Dip Not: Gece gece boş yapmalık bir maxigeyik konusudur. Çok da şey yapmayın.
  • 17-02-2022, 01:31:45
    #2
    O zaman şimdi 34’e merdiven dayamışsınız diyebilir miyiz hocam…
  • 17-02-2022, 01:32:48
    #3
    Lyqha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şimdi 34’e merdiven dayamışsınız diyebilir miyiz hocam…
    Daha 33 olmadım yavaş gel
  • 17-02-2022, 01:51:20
    #4
    144445 sondaki 5 olmasaymış benimki de güzel olurmuş
  • 17-02-2022, 01:55:08
    #5
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma ilk üye olduğum sıralar (30 Ekim 2019) "UserID numaram çok hoşuma gidiyor" başlıklı bir konu açmıştım ve 4 sayfa yorum almıştı, herkes kendi kullanıcı numarasına bakıp yazmıştı konuya. R10 UserID'm "114444".
    Şimdi de mesaj sayım; "4444" olmuş.

    Zaman, hızlı geçiyor. O konuyu açtığımda yaşım daha 30 olmamıştı :/

    Dip Not: Gece gece boş yapmalık bir maxigeyik konusudur. Çok da şey yapmayın.
    Zaman çabuk geçiyor be değerli hocam. 🥺 Maxi Geyik ama daha çok dram içerisine soktunuz, yalnız geyik ile dramı bir arada sayenizde görmüş bulundum. 😂

  • 17-02-2022, 02:01:32
    #6
    94802 benim
  • 17-02-2022, 02:22:31
    #7
    46981 erişemediğim hesabımın idsi 156183 şuanki üyeliğimin idsi.
    248+755 mesaj.

    Toplasamda çıkartsamda pek bir özelliği yok şuan malesef Semih.
  • 17-02-2022, 02:25:19
    #8
    Semih, uyudun mu?

    Ben uyumadım da
  • 17-02-2022, 02:36:17
    #9
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    46981 erişemediğim hesabımın idsi 156183 şuanki üyeliğimin idsi.
    248+755 mesaj.

    Toplasamda çıkartsamda pek bir özelliği yok şuan malesef Semih.
    Senin varlığın, adamlığın yeter kardeşim. ^^

    Dorebar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Semih, uyudun mu?

    Ben uyumadım da
    Yok, Skype'ta çok değerli bir dostum ile sohbet halindeyim