Foruma ilk üye olduğum sıralar (30 Ekim 2019) "UserID numaram çok hoşuma gidiyor" başlıklı bir konu açmıştım ve 4 sayfa yorum almıştı, herkes kendi kullanıcı numarasına bakıp yazmıştı konuya. R10 UserID'm "114444".
Şimdi de mesaj sayım; "4444" olmuş.

Zaman, hızlı geçiyor. O konuyu açtığımda yaşım daha 30 olmamıştı :/

Dip Not: Gece gece boş yapmalık bir maxigeyik konusudur. Çok da şey yapmayın.