Foruma ilk üye olduğum sıralar (30 Ekim 2019) "
UserID numaram çok hoşuma gidiyor" başlıklı bir konu açmıştım ve 4 sayfa yorum almıştı, herkes kendi kullanıcı numarasına bakıp yazmıştı konuya. R10 UserID'm "
114444".
Şimdi de mesaj sayım; "
4444" olmuş.
Zaman, hızlı geçiyor. O konuyu açtığımda yaşım daha 30 olmamıştı :/
Dip Not: Gece gece boş yapmalık bir maxigeyik konusudur. Çok da şey yapmayın.