• 08-02-2022, 19:02:07
    #1
    silin...
  • 08-02-2022, 19:03:03
    #2
    Cimere yazdım hocam stokculuk yapıyorsun...
  • 08-02-2022, 19:09:02
    #3
    Ücreti nedir?
  • 08-02-2022, 19:11:36
    #4
    Bu mevsimde bunları alabiliyorsunuz birde algı yapıyorsunuz?
  • 08-02-2022, 19:12:06
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Çilek var, avakado var, üzüm var kriz olsa alabilir miydin bunları?

    Algı yapma hiç.
  • 08-02-2022, 19:14:23
    #6
    4 kg biber 100 TL . Sudan ucuz
  • 08-02-2022, 19:14:48
    #7
    Bakın görün adam yurtdışında yaşıyor Avrupa bitmiş bitmiş asax
  • 08-02-2022, 19:21:37
    #8
    silin...