
Hıyar lobisi iş başında!
9
●398
- 08-02-2022, 09:54:46Eskiden telefon alınca içine bundan bir tane koyarlardı, iyi değerlendi....
Şimdi boş kutu.
- 08-02-2022, 10:12:06Hangi pazar hocam bizim burda halde 20 tl pazarda nasıl ucuz olsun.Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada salatalığın bu denli fiyatının yüksek olması son yılların en soğuk kışını yaşadığımız için biz üreticiyiz seramız var havalar çok soğuk olduğundan verim olmuyor 1 dönümden 1 ton alınacağına 200 kg ürün oluyor haliyle ürün az olduğundan fiyatlar çok yüksek.
