pazarda 12 tl markette 40 tl ?? denetim gelmeli artık...
Hangi pazar hocam bizim burda halde 20 tl pazarda nasıl ucuz olsun.
Bu arada salatalığın bu denli fiyatının yüksek olması son yılların en soğuk kışını yaşadığımız için biz üreticiyiz seramız var havalar çok soğuk olduğundan verim olmuyor 1 dönümden 1 ton alınacağına 200 kg ürün oluyor haliyle ürün az olduğundan fiyatlar çok yüksek.