Flashlardan Ses Çıkmıyo :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Flashlardan Ses Çıkmıyo :S
2
●
150
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Flashlardan Ses Çıkmıyo :S
02-01-2007, 15:30:17
#1
dmrL
Misafir
Flash animasyonlardan ve youtube videolarından falan ses çıkmıyo daha önce karşılaşan varmı bi bunun için format atıcam şimdi
02-01-2007, 18:10:09
#2
noxious
youtube'ta çıkmıyo ses bende höparlör bozuldu sandım
edit: şimdi denedim düzelmiş benimki
02-01-2007, 19:14:21
#3
dmrL
Misafir
formatladım geldim bile düzeldi bende
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler