• 24-01-2022, 10:41:12
    #19
    hep arap faik yüzünden bunlar
  • 24-01-2022, 10:44:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ben bunları anlamıyorum işte. Peşinden 99 tane alacağı var hala borç içine girmeye çalışıyor. 2 çocuğu olmasına rağmen daha askere bile gitmemiş, sürekli açıktan kayıt yenileyip duruyor. Çocukları seneye ana okuluna başlayacak halen borç içinde yüzüyorlar, Allah yardımcıları olsun
  • 24-01-2022, 10:48:51
    #21
    BaaRaaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni aramadan önce ne kullandığını öğrenir misin? :P

    +1 Kesinlikle sorar mısın arkadaşına bende istiyorum ondan
  • 24-01-2022, 11:06:00
    #22
    🔎 WhoisTR.net
    Hocam sizin arkadaşlarda bir değişik yani hep böyle enteresan olaylar..
    Bir acayip arkadaşta ŞU KONUDA vardı.
    Maşallah arkadaşlarınızla olan hikayelerinizi gönderin Flash TV'de üstüne dizi çeksinler.
  • 24-01-2022, 11:07:33
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin arkadaşlarda bir değişik yani hep böyle enteresan olaylar..
    Bir acayip arkadaşta ŞU KONUDA vardı.
    Maşallah arkadaşlarınızla olan hikayelerinizi gönderin Flash TV'de üstüne dizi çeksinler.
    Tanıdığımdan beri "Hayır" demediğim için oluyor hocam bunlar.
    Bizi şuradan alsana; tamam. Bizi şuraya götürsene; tamam. Bizi sahile bıraksana; tamam.

    Yakında arkadaş seçimlerini KPSS puanına göre seçcem olmuyor böyle
  • 24-01-2022, 11:16:52
    #24
    komik
  • 24-01-2022, 11:20:11
    #25
    babamın oğlu hariç kimseye borç falan vermem. Agustos ayında bi arkadasın haciz gelecek vs dedi aylık borc istedi. Sözde eylülde ödeyecekti. Her ay söylüyorum başka bişey çıkartıyor. Valla ben istemekten usandım.
  • 24-01-2022, 11:25:40
    #26
    Birine bir iyilik yaparsan o kişi sana karşı borçlu olur ve hiçbir borçlu alacaklısını sevmez.
  • 24-01-2022, 11:28:18
    #27
    Üyeliği durduruldu
    perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birine bir iyilik yaparsan o kişi sana karşı borçlu olur ve hiçbir borçlu alacaklısını sevmez.
    Çok haklısınız hocam

    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babamın oğlu hariç kimseye borç falan vermem. Agustos ayında bi arkadasın haciz gelecek vs dedi aylık borc istedi. Sözde eylülde ödeyecekti. Her ay söylüyorum başka bişey çıkartıyor. Valla ben istemekten usandım.
    Aynı arkadaş geçen Ağustos ayında ev taşıdı hocam. Nakliyeci tanıdığım ile taşıdık eşyaları daha sonra abim sürekli arayarak "parasını vermedi olm hala" gibi sürekli söylüyordu. En son cebimden kendim vererek ödedim ve "abi sıkışıktı şimdi verdi kusura bakma" dedim. Arkadaşıma söylediğimdeyse "tanıdık diye senden de mi para aldı" diyerek cevap verdi. Bazen laf sokmalı sorarım hiç oralı olmaz. Şimdide gelmiş arabayı satıp bana ev almam da yardımcı olsana diyor. Oldu paşam ne tarafa uzanayım?