perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birine bir iyilik yaparsan o kişi sana karşı borçlu olur ve hiçbir borçlu alacaklısını sevmez.
Çok haklısınız hocam

steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babamın oğlu hariç kimseye borç falan vermem. Agustos ayında bi arkadasın haciz gelecek vs dedi aylık borc istedi. Sözde eylülde ödeyecekti. Her ay söylüyorum başka bişey çıkartıyor. Valla ben istemekten usandım.
Aynı arkadaş geçen Ağustos ayında ev taşıdı hocam. Nakliyeci tanıdığım ile taşıdık eşyaları daha sonra abim sürekli arayarak "parasını vermedi olm hala" gibi sürekli söylüyordu. En son cebimden kendim vererek ödedim ve "abi sıkışıktı şimdi verdi kusura bakma" dedim. Arkadaşıma söylediğimdeyse "tanıdık diye senden de mi para aldı" diyerek cevap verdi. Bazen laf sokmalı sorarım hiç oralı olmaz. Şimdide gelmiş arabayı satıp bana ev almam da yardımcı olsana diyor. Oldu paşam ne tarafa uzanayım?