
Olay:
Cumartesi yarım gün çalışıyoruz ve saat 15.00'da ofisten şahsi arabamla çıktım. Yakın zamanda fenni olmasına ilişkin sanayiye gidip arabanın eksikleri vs. neler onları halletmek istedim. 10-11 yıllık arkadaşım aradı ve olaylar başladı...
+ Kanka naber nerdesin, sana bir şey söylücem
- Sanayideyim n'oldu söyle bakam
+ Kanka biliyorsun evliyim.
- eee kısa kes işim var

+ Kanka bir ev buldum. Ev için krediye başvurdum ve belirli bir teminat istiyorlar. Babamlara 20.000 TL kadar kredi çıktı ve biraz daha lazım, bulamıyorum ve seni aradım.
- Beni biliyorsun olm daha geçen kasım ayında 50.000 TL kredi çektim bana kredi çıkmıyor, nasıl yardımcı olacağım sana?
+ Kanka senin arabayı satalım (eeeee), ben ev kredisi bitince (10 yıllık) sana yenisini alayım olur mu?
- Olm kafan mı güzel
Benim babam bile satacağım dese hayır diyorum senin için ne diye satayım arabayı? Bir de 10 yıllık kredi, 10 yıla kadar kim öle kim kala... Benden böyle bir şey istemediyerek telefonu kapattım. Sonra mesaj attı; tekrar düşün bak sonuçta arkadaşın ev alacak ve ona yardımcı olacaksın diye

Amacı şu; arabamı satıp, parasını onun hesabına hibe olarak yatırmamı istiyor. Ev kredi bittikten sonra (10 yıl sonra) bana yenisini alacağını söylüyor

Evet satayım mı arabayı arkadaşım için

Hala aklıma geldikçe gülüyorum ya