Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi ben olsam yapmazdım. Dost kazığı diye bir şey var
Hocam yapmam zaten böyle bir şey Ben güldüm sizde gülün diye açtım
Telefonlarını açmıyorum şimdi