• 24-01-2022, 10:16:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar maxigeyik kategorisine açtım çünkü arkadaşımın bana dedikleri gerçekten de komik şeyler ve söylediğinin ciddi olduğunu söyleyince daha da komik olmuştu

    Olay:
    Cumartesi yarım gün çalışıyoruz ve saat 15.00'da ofisten şahsi arabamla çıktım. Yakın zamanda fenni olmasına ilişkin sanayiye gidip arabanın eksikleri vs. neler onları halletmek istedim. 10-11 yıllık arkadaşım aradı ve olaylar başladı...

    + Kanka naber nerdesin, sana bir şey söylücem
    - Sanayideyim n'oldu söyle bakam
    + Kanka biliyorsun evliyim.
    - eee kısa kes işim var
    + Kanka bir ev buldum. Ev için krediye başvurdum ve belirli bir teminat istiyorlar. Babamlara 20.000 TL kadar kredi çıktı ve biraz daha lazım, bulamıyorum ve seni aradım.
    - Beni biliyorsun olm daha geçen kasım ayında 50.000 TL kredi çektim bana kredi çıkmıyor, nasıl yardımcı olacağım sana?
    + Kanka senin arabayı satalım (eeeee), ben ev kredisi bitince (10 yıllık) sana yenisini alayım olur mu?
    - Olm kafan mı güzel Benim babam bile satacağım dese hayır diyorum senin için ne diye satayım arabayı? Bir de 10 yıllık kredi, 10 yıla kadar kim öle kim kala... Benden böyle bir şey isteme
    diyerek telefonu kapattım. Sonra mesaj attı; tekrar düşün bak sonuçta arkadaşın ev alacak ve ona yardımcı olacaksın diye

    Amacı şu; arabamı satıp, parasını onun hesabına hibe olarak yatırmamı istiyor. Ev kredi bittikten sonra (10 yıl sonra) bana yenisini alacağını söylüyor

    Evet satayım mı arabayı arkadaşım için
    Hala aklıma geldikçe gülüyorum ya
  • 24-01-2022, 10:17:17
    #2
    Arkadaşın deli mi
  • 24-01-2022, 10:18:35
    #3
    Abi ben olsam yapmazdım. Dost kazığı diye bir şey var
  • 24-01-2022, 10:18:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın deli mi
    Ben bir an şaka yapıyor zannettim gülüştük falan ama ciddiyim, olur olmaz söyle, dalga geçme deyince anladım ciddiymiş
  • 24-01-2022, 10:19:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ben olsam yapmazdım. Dost kazığı diye bir şey var
    Hocam yapmam zaten böyle bir şey Ben güldüm sizde gülün diye açtım
    Telefonlarını açmıyorum şimdi
  • 24-01-2022, 10:20:02
    #6
    Platin üye
    İyi cesaret denilebilir. Uçuk bi istek
  • 24-01-2022, 10:20:05
    #7
    API
    Üyeliği durduruldu
    Bu deli mi
  • 24-01-2022, 10:20:17
    #8
    Millet servet harcıyor o kafaya erişmek için.
  • 24-01-2022, 10:21:14
    #9
    Millet olarak çok acayip bir psikoloji içerisindeyiz ekonomi herkesin kafasını güzel yaptı