Gördüm Gördümde .... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gördüm Gördümde ....
23
●
429
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Gördüm Gördümde ....
1
2
3
21-01-2022, 22:09:25
#10
Cnkrt2
ozturrk34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çoğu replikalarda öyle
Orjinal malzemede replikada en ucuz Çin'de üretiliyor.
Adamlar her türlü kazanıyor.
21-01-2022, 22:10:45
#11
hk0nline
Hangi üye hocam bu 😄😄
21-01-2022, 22:10:52
#12
ozturrk34
Cnkrt2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orjinal malzemede replikada en ucuz Çin'de üretiliyor.
Adamlar her türlü kazanıyor.
Evet öyle hocam. Çalışkan millet 😃
21-01-2022, 22:12:46
#13
Cnkrt2
ozturrk34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet öyle hocam. Çalışkan millet 😃
Çalışkanlıktan mı yoksa ham madde zenginliği mi var onu bilemiyorum hocam.
Ama akla gelebilecek çoğu şey üretilebiliyor.
21-01-2022, 22:13:13
#14
ibiiza
en son istanbulda ki köprüleri satan arkadaş olabilir mi ?
21-01-2022, 22:13:41
#15
Sergion
Yuh arkadaş
21-01-2022, 22:16:08
#16
eyefive5
bu koloncu kloncu modaretörmüydü güvenilir birimiydi acaba. sıradan bir üye yapabilirmi bunu merak etttim
21-01-2022, 22:19:59
#17
SEOBuyuk
Üyeliği durduruldu
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu koloncu kloncu modaretörmüydü güvenilir birimiydi acaba. sıradan bir üye yapabilirmi bunu merak etttim
Niye yapamasın hocam, öğeyi denetle ile bile yapar.
21-01-2022, 22:22:10
#18
birsevda
yok artık klonlamak ne olaki
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler