• 18-01-2022, 23:46:06
    #10
    Kişisel Rütbe
    Kimse dememiş konu neden maxigeyikte diye
  • 18-01-2022, 23:49:07
    #11
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde başvuru yapmıştık ama bi türlü bağlamadılar. Bunun sonucunda iptal etmek istemiştik, ama telefon ile hiç kimseye bağlanamamıştık. Daha sonra sıfır kayıt için başvuruda bulunur gibi bağlanmaya çalıştık sonunda bi insana bağlanabildik. İptal için telefondan başvuru alamıyoruz demişlerdi şok olmuştum. FAXXXXXXXXXXXXXXX Atmamız lazımmış...

    2020'nin göbeğinde fax ile iptal başvurusu yapmıştık. Kayıt almak için bir sürü telefon tacizi, iptal etmek için fax. Fax ne olm duman yakim daha iyi. 15 senedir uydunetçiyim. İnternettimin gittiği günü hatırlamıyorum. Diğer operatörler sanırım 3.aya girerken hizmeti kesiyorlar. Yine de güzel uygulama olmuş.
    O yöntemler gelişti hocam. Artık zahmetli değil. kolay.









    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse dememiş konu neden maxigeyikte diye
    Yanlış yeremi açtık ya tüh
  • 19-01-2022, 04:10:56
    #12
    Bende turknet fiber kullanıyorum maşallah diyelim nazar değmesin fıstık fıstık