• 18-01-2022, 23:32:48
    #1
    Banka kartımı yeniledikten sonra turknet üzerinde otomatik ödeme talimatını güncellemeyi unuttum. İki ay geçmiş üzerinden, iki ayrı fatura gelmiş, gelen mailler arasında gördüm. Böyle bir durumda, yani iki ay ödenmediği zaman hat kesme açma parası alıyorlar. TurkNette bu bedel 30 tl. Hemen ödedim faturaları. Birkaç dakika sonra aşağıdaki görseldeki mail geldi



    5 yıldır TurkNetteyim. Bu konuyu 30 tl için mi açtınız diyebilirsiniz. Burada mesele 30 tl değil arkadaşlar. Turknet gerçekten müşteri memnuniyetine çok fazla önem veren bir firma. Aynı durum diğer internet servis sağlayıcılarında olsa hiç düşünmeden alırlardı o parayı. Teşekkürler TurkNet...
    Taahhütsüz kafam 5 yıldır rahat. Abuk sabuk telefonla arayıp şu kampanyamız var size o pakete geçirelim deyip rahatsız eden yok. Taahhüdünüz bitmek üzere yeni anlaşma yapalım diye rahatsız eden yok. Miss

    Şuda aldığım hız:

  • 18-01-2022, 23:34:24
    #2
    Verdikleri internet hızı bile yeter.

    TurkNet
  • 18-01-2022, 23:35:25
    #3
    Güzel çalışma.
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-01-2022, 23:35:52
    #4
    Kişisel Rütbe
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdikleri internet hızı bile yeter.

    TurkNet
    bizde kötü vermişlerdi mahkemelik olup mahkemeyi kazandığımız için asla seçmem dediğim firma
  • 18-01-2022, 23:37:04
    #5
    turk.net in yerinde olsam kendi alt yapımı yavaştan ortaya dökerdim ancak turk'netin bana göre TTnetin bir akrabasının
  • 18-01-2022, 23:39:59
    #6
    Bende gayet memnunum altyapım 100mb destekliyor fakat 130 aldığım bile oldu teşekkürler Turknet
  • 18-01-2022, 23:40:47
    #7
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turk.net in yerinde olsam kendi alt yapımı yavaştan ortaya dökerdim ancak turk'netin bana göre TTnetin bir akrabasının
    2010'dan beri kendi altyapısını kurmaya ve geliştirmeye devam ediyor zaten. YAPA bulunan bir noktada 1 gbit down/up alabiliyorsunuz.
  • 18-01-2022, 23:40:47
    #8
    Aslında her telekom şirketi yılda 2 defa yapıyor bunu zorunlu birşey ama yinede teşekkürler TürkNet
  • 18-01-2022, 23:45:29
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizde başvuru yapmıştık ama bi türlü bağlamadılar. Bunun sonucunda iptal etmek istemiştik, ama telefon ile hiç kimseye bağlanamamıştık. Daha sonra sıfır kayıt için başvuruda bulunur gibi bağlanmaya çalıştık sonunda bi insana bağlanabildik. İptal için telefondan başvuru alamıyoruz demişlerdi şok olmuştum. FAXXXXXXXXXXXXXXX Atmamız lazımmış...

    2020'nin göbeğinde fax ile iptal başvurusu yapmıştık. Kayıt almak için bir sürü telefon tacizi, iptal etmek için fax. Fax ne olm duman yakim daha iyi. 15 senedir uydunetçiyim. İnternettimin gittiği günü hatırlamıyorum. Diğer operatörler sanırım 3.aya girerken hizmeti kesiyorlar. Yine de güzel uygulama olmuş.