

5 yıldır TurkNetteyim. Bu konuyu 30 tl için mi açtınız diyebilirsiniz. Burada mesele 30 tl değil arkadaşlar. Turknet gerçekten müşteri memnuniyetine çok fazla önem veren bir firma. Aynı durum diğer internet servis sağlayıcılarında olsa hiç düşünmeden alırlardı o parayı. Teşekkürler TurkNet...
Taahhütsüz kafam 5 yıldır rahat. Abuk sabuk telefonla arayıp şu kampanyamız var size o pakete geçirelim deyip rahatsız eden yok. Taahhüdünüz bitmek üzere yeni anlaşma yapalım diye rahatsız eden yok. Miss

Şuda aldığım hız:
