Seyit yine iş başında - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seyit yine iş başında
19
●
543
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Seyit yine iş başında
1
2
3
17-01-2022, 20:34:47
#19
luxurydijital
Ülkemdeki insanlar adına utandım.
17-01-2022, 20:49:15
#20
UnluTespihci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ne yazık ki tiktok ülkemizin zeka seviyesinin ne kadar düşük olduğunu gösteriyor acilen kapatılması gerek
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler