• 14-01-2022, 11:14:32
    #37
    Ortağıma sorayım olayı ile çok karşılaşıyorum. Sanırım kimse tek başına çalışmıyor herkesin bir ortağı var
  • 14-01-2022, 15:44:35
    #38
    0532 000 00 XX whatsapptan yazın hocam
  • 14-01-2022, 16:03:07
    #39
    Diğerlerini az da olsa kaldırıyorumda, şu ortağıma sorayım cümlesi yokmu. Ah beni çıldırtıyor
  • 14-01-2022, 17:17:31
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bildirim reklamı versem bu kadar etkileşim almazdı konu 😂
  • 15-01-2022, 10:19:27
    #41
    -5 liraya satan var.
    +Oradan alabilirsiniz.
    (15dk sonra)
    -O satmayı bırakmış. İban alayım.

    Bu tarz insanlar yüzünden istisnasız 1 kuruş bile indirim yapmıyorum artık.
  • 15-01-2022, 10:29:11
    #42
    şikayet konularının neredeyse tamamı: bu konuya son mesajım bir daha yönetici yazmadan yazmayacağım... karşı taraf yazdığı an cevap verilir. mission completed
  • 15-01-2022, 10:43:17
    #43
    10 liraya ürün almışsın 15 liraya satıcan kalkmış sen bu ürünü 10 liraya almışsın niye 10 liraya satmıyorsun diye hesap soran dangozlar var bide 😃