• 13-01-2022, 12:04:54
    #1
    arkadaşlar selam, bilenler bilir 1 - 2 hafta önce de konu açmıştım bulunduğum şehirde sahip olduğumuz boş villa nedeniyle her ay düzenli olarak evimde 2 gecelik partiler veriyorum. R10’dan da bir çok arkadaş geliyor gidiyor, her neyse en son yaşanan partiden sonra farkettim ki birisi biz aşşağıda eğlenirken pantolonumu yürütmüş. Aga pantolonunda değiliz de birader kamera kayıtlarına baktığımızda adam bir de giyip karşımızda oynamış o kafayla hiç farketmemişiz. Neyse arkadaşım eğer bunu okuyorsan helal olsun ne diyelim
  • 13-01-2022, 12:07:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dua et pantolon gitmiş..
  • 13-01-2022, 12:07:32
    #3
    Donlar duruyormu?
  • 13-01-2022, 12:08:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 13-01-2022, 12:08:39
    #5
    Belki adam da o kafayla giydi gitti
  • 13-01-2022, 12:08:46
    #6
    griX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donlar duruyormu?
    Hocam başlagıçta rahat olamadığım için yukarı çıkıp altıma kısa şort giymiştim değiştirip. Arkadaşın çok hoşuna gitmiş herhalde ben değiştirdikten yarım saat sonra farkedip yukarı çıkıp giyip gelmiş allahtan donlar duruyor 😂😂
  • 13-01-2022, 12:09:33
    #7
    yeni nesil gümbür gümbür geliyor... kusura bakma çok güldüm
    onu bunu geçtim de nasıl güvenip evinize çağırabiliyorsunuz herkesi?
  • 13-01-2022, 12:10:57
    #8
    Hocam anlamadığm pantolon neden yok altında 🤣🤣
  • 13-01-2022, 12:11:07
    #9
    std adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni nesil gümbür gümbür geliyor... kusura bakma çok güldüm
    onu bunu geçtim de nasıl güvenip evinize çağırabiliyorsunuz herkesi?
    Herkes değil hocam, parti için her ay zaten katılan kişiler belli ancak değişiklik olsun diye forumdan bilindik bir çok ticareti olan bir kaç kadın, erkek üyeler yazıyor tanışıp tanıyıp sonra misafir ediyoruz o şekilde 1 seferliğe mahsus sonrasında arkadaş kalıyoruz bir çok ticaretimiz de oluyor zaten. Bu sayede çok güzel insanlar tanıdım. 😂😊