arkadaşlar selam, bilenler bilir 1 - 2 hafta önce de konu açmıştım bulunduğum şehirde sahip olduğumuz boş villa nedeniyle her ay düzenli olarak evimde 2 gecelik partiler veriyorum. R10dan da bir çok arkadaş geliyor gidiyor, her neyse en son yaşanan partiden sonra farkettim ki birisi biz aşşağıda eğlenirken pantolonumu yürütmüş. Aga pantolonunda değiliz de birader kamera kayıtlarına baktığımızda adam bir de giyip karşımızda oynamış o kafayla hiç farketmemişiz. Neyse arkadaşım eğer bunu okuyorsan helal olsun ne diyelim