Sermayenin köpeği oldu.... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sermayenin köpeği oldu....
2
●
148
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sermayenin köpeği oldu....
12-01-2022, 10:19:27
#1
globaltr
Hahahahaha yoruma gel 🤣
12-01-2022, 10:25:54
#2
Webekir
Bayılıyorum böyle reklam kokan işlere...
12-01-2022, 11:49:11
#3
MikailAvci
Bu köpeğe bile iftira attılar ben hala onu düşünüyorum 😂
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler