Arkadaşlar yazan kişi alttakine soru sorcak diğer kişi cevap verip altındakine sorcak o cevap vercek altındakine öle öle devam edecek zevkli olacağına eminim
forumda . forum oyunları bölümü yok bu gibi oyunlar olmasa güzel olur..olmasını bende isterim fakat dediğim gibi buna ayrılmıs bi bölüm olması lazım fakat yok..