• 27-01-2009, 08:06:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Buda öğrencilik günlerimiz umarım ilerde bana anı kalır, hepinizin umarım güzel böyle anıları yaşanıp da unutulmayacak güzel günleri mutlu yaşantıları olur ve en kötü gününüz böyle olsun

    Evimizin muhteşem kalabalık olması çok iyi birşey, ancak aşırı derecede yüklenme ve arbede yaşanınca yaşanan o kalabalık bazen insanı bunaltıyor ve insan ne yapacağını ne edeceğini şaşırıyor neler yapacağını tahmin edemiyor biz ise ev ahalisi olarak böyle bir seçimi seçtik bazı arkadaşlarımız alınsın diye ama arkadaşlarımız bu yazıyla kalmayıp evimize resmen çadır kurdular ve evimizden konaklayan arkadaşlara burdan sosyal mesaj verdim hem bu resimle hem burdan..

    " Rock in coke "

    Meşhur Rock in coke festivali bugün sona ermiştir. Önümüzdeki 15 sene içerisindede burada yapmayı düşünmüyoruz. Katılımınız ve gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder bundan 70 yıl sonra aynı festivalde gröüşmek üzere esenlikler dileriz.

    Yönetim

    İnsanın çevresinin geniş olması demek evinin hiç boş olmaması demek ama biz bundan çok mutluyuz işin şakası bi yana bu yazıyı sevmediğimiz bi arkadaşımıza yazdık ama gerçektende evimiz buna rağmen hiçbir şekilde boşalmıyor hani kafamızı kaşıyacak vakit bulamıyoruz o derecede ama gene de herşeye rağmen mutluyuz gururluyuz dostlarımızı çok seviyoruz Allah herkese iyi dostlar arkadaşlar güzel hayatlar mutlu günler yaşatsın dileklerimle R10 dostlarıma selamlarla..

    Resme bakın mutlaka..

    Bu arada resmi yeni farklı pencereden açıp daha güzel bir şekil halinde bakabilirsiniz..

    [media]http://www.sarigazi.info/a.jpg[/media]
  • 27-01-2009, 08:16:54
    #2
    Demek arkadaşlarınızı kovuyorsunuz
  • 27-01-2009, 08:22:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mantıklı benimde geçti başımdan öğrencilik hayatı güzeldir ama giren çıkan belli olmuyor dolayısıyla derslerinizi acaip etkiler, tozunda eğlenmek toplanmak gerek (:
  • 27-01-2009, 08:32:15
    #4
    bu yazıyı bende mi kullansam ama sürekli bakkala git diyecek birini bulmak kolay oluyor
  • 27-01-2009, 08:35:18
    #5
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek arkadaşlarınızı kovuyorsunuz
    tanımadı kızların yanında oturuyorsa kızların yanında konuştuğu lafı bilmiyorsa alkan'cım sen ne içersin dediğinde kızlar nescafe içiyosa evde birşey yoksa sen bile bile ben türk kahvesi içerim diyosan boş boş konuşuyosan kafa yoruyosan rock in coke mevzusu az bile o arkadaş değil virüs virüs o antivirüs programlarının sahibine diyeceğim ordaki virüsleri silin bizim alkan daha betere kalıcı bi yapışsın bırakmıyor felaket diye pano yaptırıcam ilan yapıcam herifin surata bak bi şu resimde hiçbi tip varmı? fotoyu çeken benim ahaha varsa söyle kızlar görünce kaçıyor yani laf bu arkadaşaydı bütün arkadaşlar bu arkadaşa imaa etti ama inanırmısınız bu arkadaşlar ne üzerine alındı ne etti hiç oralı olmadı aksine üste çıktı herifi gör

    [media]http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v1574/161/12/782304163/n782304163_1174465_7332.jpg[/media]
  • 27-01-2009, 12:00:52
    #6
    arkadaki aynaya dikkat
  • 27-01-2009, 23:37:06
    #7
    msdos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaki aynaya dikkat
    sorma bizde çıkmışız resimde pek fark edilmiyor ya
  • 27-01-2009, 23:41:56
    #8
    psycho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanımadı kızların yanında oturuyorsa kızların yanında konuştuğu lafı bilmiyorsa alkan'cım sen ne içersin dediğinde kızlar nescafe içiyosa evde birşey yoksa sen bile bile ben türk kahvesi içerim diyosan boş boş konuşuyosan kafa yoruyosan rock in coke mevzusu az bile o arkadaş değil virüs virüs o antivirüs programlarının sahibine diyeceğim ordaki virüsleri silin bizim alkan daha betere kalıcı bi yapışsın bırakmıyor felaket diye pano yaptırıcam ilan yapıcam herifin surata bak bi şu resimde hiçbi tip varmı? fotoyu çeken benim ahaha varsa söyle kızlar görünce kaçıyor yani laf bu arkadaşaydı bütün arkadaşlar bu arkadaşa imaa etti ama inanırmısınız bu arkadaşlar ne üzerine alındı ne etti hiç oralı olmadı aksine üste çıktı herifi gör
    [media]http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v1574/161/12/782304163/n782304163_1174465_7332.jpg[/media]
    Baya dolmuşun sen.
    Bence o arkadaşı senden uzak tutmalılar Tehlikeli olabilir bu sinirle
  • 28-01-2009, 05:34:39
    #9
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya dolmuşun sen.
    Bence o arkadaşı senden uzak tutmalılar Tehlikeli olabilir bu sinirle
    her an patlayacak gibiyim aynen