• 26-01-2009, 23:24:53
    #1
    Evet arkadaşlar adsense paraların ile araba aldım



    kontör reklamları varken biz anca bunu alabiliriz yorumlarınızı bekliyorum
  • 26-01-2009, 23:28:42
    #2
    dedim heralde bis falan aldı
  • 26-01-2009, 23:39:54
    #3
    hee son model 2009
  • 26-01-2009, 23:44:04
    #4
    bari dönen tekerlekleri olanlardan alsaydın
  • 26-01-2009, 23:45:57
    #5
    bi tur verirsin artık
  • 26-01-2009, 23:48:10
    #6
    Kaç basıyor bu
  • 26-01-2009, 23:51:04
    #7
    ibre 260 gösterio ayıpsın tabi veririz ( tur )
  • 26-01-2009, 23:54:00
    #8
    Güzelmiş
  • 26-01-2009, 23:57:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    evin önüne çekme çizerler