R10.net Kapanıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net Kapanıyor
21
●
836
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.net Kapanıyor
1
2
3
26-12-2021, 16:28:54
#10
tayfunsofuoglu
Spymaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
-iq
mental yorgunluk diyelim hocam
26-12-2021, 16:29:17
#11
yasintimur
tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baktım millet maksigeyikte takılıyor birde ben patlatayım dedim
Herkes çok gergin
26-12-2021, 16:30:03
#12
depresanz
Ben de kapanırdım.
26-12-2021, 16:30:17
#13
tayfunsofuoglu
yasintimur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes çok gergin
Farkındayım. Bugün herkes öyle.
26-12-2021, 16:30:21
#14
AErtem
Aş Evine basvuruda Bulunurdum Aç Kalırdık : ) )
26-12-2021, 16:30:39
#15
tayfunsofuoglu
depresanz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de kapanırdım.
26-12-2021, 16:31:27
#16
uckan
Gold üye
kahkaha tufanı
26-12-2021, 16:32:35
#17
Profesör
tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Baktım millet maksigeyikte takılıyor birde ben patlatayım dedim
Dikkat edin sizi patlatmasınlar
26-12-2021, 16:33:44
#18
tayfunsofuoglu
Profesör adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dikkat edin sizi patlatmasınlar
Korka korka açtım konuyu zaten
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler