@yasintimur; böyle insanları hep ifşalamak lazım
Arkadaşlarım konu maxigeyik, çok mizahi olmasa da içimden geldi paylaştım bazılarınız yanımda olsa ağzımı burnumu kıracak gibi mesajlar atıyor. Yapmayın yani gereksiz

En küçük şeye atarlanıp sıkmayın canınızı

işişimiz ağır gülelim dedik yaniğ