bu kadarda olmaz yav bide taksitte yapıyor
@yasintimur; böyle insanları hep ifşalamak lazım

Arkadaşlarım konu maxigeyik, çok mizahi olmasa da içimden geldi paylaştım bazılarınız yanımda olsa ağzımı burnumu kıracak gibi mesajlar atıyor. Yapmayın yani gereksiz
En küçük şeye atarlanıp sıkmayın canınızı