• 26-12-2021, 15:31:09
    #1
    bu kadarda olmaz yav bide taksitte yapıyor
    @yasintimur; böyle insanları hep ifşalamak lazım

    Arkadaşlarım konu maxigeyik, çok mizahi olmasa da içimden geldi paylaştım bazılarınız yanımda olsa ağzımı burnumu kıracak gibi mesajlar atıyor. Yapmayın yani gereksiz
    En küçük şeye atarlanıp sıkmayın canınızı
  • 26-12-2021, 15:32:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok komik ya nereye doğru gülelim
  • 26-12-2021, 15:32:30
    #3
    jhdfghjsdg
  • 26-12-2021, 15:32:29
    #4
    Kardeşim bankalar bile %14 alıyor ben yine iyiyim
  • 26-12-2021, 15:32:40
    #5
    Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok komik ya nereye doğru gülelim
    üzüyorsun işişimiz ağır gülelim dedik yaniğ
  • 26-12-2021, 15:33:23
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ne hocam tam anlamadım. R10 üyesi sizden papara yoluyla para mı talep ediyor ve ne söylüyor size?
    ödemezsem evimi basacakmış
  • 26-12-2021, 15:34:36
    #7
    Hiç bir şey anlamadım. Ancak fiziksel bir olanak olmaksızın eğer ifşa durumu yok ve de durum hakkında zorlama yoksa o biraz sıkar gibi yalnız ha hocam? 😂😂
  • 26-12-2021, 15:34:49
    #8
    Sosyalio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jhdfghjsdg
    espri yapalım dedik
  • 26-12-2021, 15:35:15
    #9
    Yönetici onayı bekliyor
    Bu para gönderimi gerçek ise başınız yanabilir , gönderen ve alan kişinin şirketi var mı ? Bu para transferi için fatura kesildi mi ? O açıklama şaka olabilir ama papara bir bddk onaylı firmadır, bddk kontrol sağlamaktadır. Tefeci olarak gözükebilirsiniz.

    5.000 TL üzeri transferler anında bddk'ya yönlendirilir. Bugün yarın olmaz ama ileride başınız ağrıyabilir.

    En ufak bir cimer şikayetine bakıyor , forumda çok mağdur oldu bu konuyla alakalı.
    Bir art niyetli insan 2 dakikalık cimer şikayeti ile hayatınızı karartabilir.