• 19-12-2021, 23:37:26
    #1
    Kontenjan tamamlandı.
  • 19-12-2021, 23:38:42
    #2
    Hiçbir şey anlamadım hocam ama komik bir şeylere benziyor 🙂
  • 19-12-2021, 23:40:07
    #3
    Hiç uykum yoktu, okudum beynim sulandı ve okuduklarımı anlamdıramadı, ben en iyisi kaçıp yatayım.
  • 19-12-2021, 23:41:13
    #4
    at yolda ölür kesin
  • 19-12-2021, 23:41:30
    #5
    bir an kendimi inci sözlükte zannettim
  • 19-12-2021, 23:44:01
    #6
    O neydi gııııııııız
  • 19-12-2021, 23:44:08
    #7
    2008'li yıllarda wardom'da takılan arkadaşlar var ise eğer " Janusiary " diye kullanıcı vardı rahmetli oda bu tarz yazardı. Yazıyı görünce aklıma o geldi.
  • 19-12-2021, 23:48:59
    #8
  • 19-12-2021, 23:49:36
    #9
    Ahh ali ahh, at alibabanın oldu. Atın üstündekiler halka meze kalırken bize yine hayaller kaldı.