• 26-01-2009, 16:09:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ya benden daha fazla futbol bilen kızlar da var şimdi tüm kızlar üstüne önyargılı olmayın
  • 26-01-2009, 16:29:05
    #11
    futbol ile alakalı bir terim sen anlamazsın derim kapak ederim
  • 27-01-2009, 13:37:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    futbol ile alakalı bir terim sen anlamazsın derim kapak ederim
    tokadı yemede
  • 27-01-2009, 13:53:41
    #13
    Top takım arkadaşının ayağından çıktığı anda diğer takım arkadaşın savunmanın önündeyse ofsayt olur.
    Ayrıca mahalle maçlarındaki beleş gol olayını Futbolda kaldıran kuraldır.
  • 27-01-2009, 17:56:17
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ucuzluktaki süper çantayı almak için Mango'ya girdiniz.
    Sadece bir tane kalmış,o da kasanın (kale) hemen yanında.
    Ama bu cantanın tek taliplisi siz değilsiniz elbette!
    Çantayı gozüne kestiren diğer bir müşteri (rakip oyuncu) de sizin hemen yanınızda bitiveriyor.
    İkiniz de durumun farkındasınız ve hızla kasaya (kaleye) yöneliyorsunuz.
    Tam o esnada; biraz önce bluz aldığınız Zara'da ödemeyi yaptıktan
    hemen sonra çalan cebinizi cevaplamak için cüzdanınızı çantanıza koymadan arkadaşınıza verdiğinizi ve onda unuttuğunuzu fark ediyorsunuz.
    Bir yandan kasaya doğru koşarken diğer yandan da elinizi havaya
    kaldırarak arkanızda kalan arkadasınızdan cuzdani (topu) istiyorsunuz.
    Öyle bir durumdasınız ki, rakibinizin gerisinde kalırsanız kasaya daha uzak kalacağınız için avantajınızı kaybedeceksiniz ama eger arkaya gecmezseniz arkadaşınızdan uzak kalıyorsunuz ve arkadaşınız da o kalabalıkta size cüzdanınızı fırlatamıyor,herşey bir an meselesi.
    Bu durumda yapmanız gereken rakibinizin arkasına geçip cüzdani (topu)almanız ve cüzdanı ele geçirdikten sonra rakibinizi gecmeye çalışmanız.

    İşte ofsayt bu.
    Top sana atıldığı anda kaleye rakibinden daha yakın olamazsın.
  • 27-01-2009, 17:59:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bergem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuzluktaki süper çantayı almak için Mango'ya girdiniz.
    Sadece bir tane kalmış,o da kasanın (kale) hemen yanında.
    Ama bu cantanın tek taliplisi siz değilsiniz elbette!
    Çantayı gozüne kestiren diğer bir müşteri (rakip oyuncu) de sizin hemen yanınızda bitiveriyor.
    İkiniz de durumun farkındasınız ve hızla kasaya (kaleye) yöneliyorsunuz.
    Tam o esnada; biraz önce bluz aldığınız Zara'da ödemeyi yaptıktan
    hemen sonra çalan cebinizi cevaplamak için cüzdanınızı çantanıza koymadan arkadaşınıza verdiğinizi ve onda unuttuğunuzu fark ediyorsunuz.
    Bir yandan kasaya doğru koşarken diğer yandan da elinizi havaya
    kaldırarak arkanızda kalan arkadasınızdan cuzdani (topu) istiyorsunuz.
    Öyle bir durumdasınız ki, rakibinizin gerisinde kalırsanız kasaya daha uzak kalacağınız için avantajınızı kaybedeceksiniz ama eger arkaya gecmezseniz arkadaşınızdan uzak kalıyorsunuz ve arkadaşınız da o kalabalıkta size cüzdanınızı fırlatamıyor,herşey bir an meselesi.
    Bu durumda yapmanız gereken rakibinizin arkasına geçip cüzdani (topu)almanız ve cüzdanı ele geçirdikten sonra rakibinizi gecmeye çalışmanız.
    İşte ofsayt bu.
    Top sana atıldığı anda kaleye rakibinden daha yakın olamazsın.
    demek ki kızlar biliyormus anlatmaya gerek yokmus
  • 27-01-2009, 17:59:51
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    uludag sözlükde bi şey okudum koptum

    + gooool! ... ulen ne ofsaytı bee! yuuuh .bne hakem!
    - balııım!
    + söyle!
    - ofsayt ne aşkıııaam!
    + hücum eden takımın kaleye en yakın oyuncusunun, kendisine pas verildiği sırada kale sahasına, rakip takım oyuncusundan daha yakın olması.
    - ilhan mansiz da ofsayt oluyor mu peki?
    + ofsayta düşmek denir! ofsayta düşer tabi neden düşmesin?
    - ama çok tatlııııı! düşmesin o ofsayta!
    + fesupanallah!
    **********************

    -ulan offsayt o bee.biiiiip bipp hakem.
    + bosver aşkkııımm farım nasıl?
    -uzunlar mı, kısalar mı?
  • 27-01-2009, 23:54:58
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bilmem ne derim
  • 27-01-2009, 23:59:11
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Ofsayt değilde, bir firikik yakalarsam o an, firikiği çok iyi anlatırım